amandavarupptaget

Direktlänk till inlägg 24 december 2011

merry christmas

Av amaandaaeriksson - 24 december 2011 20:50

sitter här och har ont i halsen och är sukt hes. men imrn åker jag till kristoffer i bäckmark så att han ska få pyssla om mig hehe! är i alla fall nöjd med den här julen, blev bättre än förväntat! och när jag kommer till boden blir det nog att åka och shoppa. så jävla sköönt! var grymt länge sen jag faktiskt hade pengar så att jag kunde åka och shoppa ordentligt. jag har i alla fall fått lite kläder, en tröja med en uggla på (en till i samlingen hihi!), svart pippitröja, jeans, underkläder och sovkläder, smycken, datorväska, pennor + block, pengar och annat kul! bilder kommer väl upp när jag kommer hem, om jag kommer ihåg haha. snart blir det nog faktiskt att börja tvätta bort sminket och ta på pyjamas, mysa ner med en film på datorn och trycka halstabletter och inbilla mig att det fungerar haha. men jag gillar julen, för det är ändå ingen som förväntar sig att jag ska vara vaken länge, för alla är redan trötta, eller så är det bara jag som går och lägger mig först och tror att alla andra gör det också haha? aja, låt mig tro det i så fall för det är så skönt! men hoppas alla haft en god jul och att ni fått mycket och fina pressenter hihi :)


tråkigt inlägg utan bilder, i know.. så är det när man inte har internet på sin egen dator:)

 
 
Erika

Erika

24 december 2011 21:29

Krya på dig hoppas att du haft en underbar Julafton

http://erikacarpediem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amaandaaeriksson - 11 april 2012 19:26


    ny blogg på blogg.se! klicka på bilden eller här: http://amaandaaeeriksson.blogg.se   ...

Av amaandaaeriksson - 10 april 2012 22:53


har varit med min fina vän melinda ikväll <3  vi såg bland annat desperate housewifes, det får man ju liksom inte missa!  och imrn ska jag nog till luleå med mormor, natta och kanske mamma. sen tänkte jag jobba matte och försöka hinna baka någ...

Av amaandaaeriksson - 10 april 2012 16:50

        what dosen't kill you make's a fighter

Av amaandaaeriksson - 5 april 2012 16:38


åker snart mot bäckmark och ska fira påsk. blir nog att åka massa skoter osv! jaja, glad påsk!   ...

Av amaandaaeriksson - 4 april 2012 09:11

Ovido - Quiz & Flashcards