amandavarupptaget

Direktlänk till inlägg 1 mars 2012

silent people have the loudest minds.

Av amaandaaeriksson - 1 mars 2012 20:30

vet att jag varit grymtdålig på att uppdatera. har haft väldigt mycket att göra sen lovet började! har flyttat ut alla gerejer ur mitt rum, målat och tapetserat, dessutom har vi gjort detsamma i lillsyrrans rum, varit på ikea, haft fotograferingar (skolprojekt) och umgåtts med familjen haha. orkar inte lägga upp nå bilder på rummet ännu eftersom det inte är klart, kommer sen att lägga upp före och efter bilder! så nu blir det att skruva i lite ikeamöbler och städa lite, min helg kommer i princip se ut så haha. och en massa plugg... har historiaprov på måndag ( har liksom låst mig vid att jag inte kommer klara det, fast jag vet att jag kan..). det gick ju åt fan i fredags när jag gjorde det.. allt jag hade pluggat in bara försvann och nu känns detsom att det kommer bli så igen. har även matteprov och ska läsa en bok och skriva någon kostig slags bokrecension, typ att jag ska vara personen och skriva ett brev och sen läsa upp det på bloggen. seriöst. nej.. det vill jag inte. har inte hunnit läsaboken heller eftersom jag bara fått typ en och en halv vecka på mig.. aja, får se hur det går. har alltså 3 prov/skolarbeten att gör tills på måndag + projektet i entreprenörs. trodde man hade lov för att vara ledig? men i helgen har ju jag och kristoffer varit tillsammands i ett år så blir väl kanske att hitta på något kul!


jajaja, nog om det. ska nog börja skruva lite och slå på någon serie.. typ sofias änglar, oce upon a time, äkta människor, revenge eller någon annan serie. någon som vet om once upon a time är bra? haraldrig sett det men det verkar vara bra. haha känns som att jag missat massa bra serier på senaste tiden. har inte sett någon av dom här serierna ordentligt? aja, nu ska jag sätta igång!

 

bland det bästa med ikea är ju maten och godiset! köper alltid dom där godissnörena och massa ikeaköttbullar + den där såsen när jag är där hihi!

så här söt kan man ju vara när man målar hahaha...

       

lite bilder på mig och syrran idag då vi fotograferade!

 
 
fridaahemström

fridaahemström

1 mars 2012 22:15

så söta ni är!!

http://www.frajdey.blogg.se

amaandaaeriksson

2 mars 2012 22:40

tack hihi! du är söt du med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amaandaaeriksson - 11 april 2012 19:26


    ny blogg på blogg.se! klicka på bilden eller här: http://amaandaaeeriksson.blogg.se   ...

Av amaandaaeriksson - 10 april 2012 22:53


har varit med min fina vän melinda ikväll <3  vi såg bland annat desperate housewifes, det får man ju liksom inte missa!  och imrn ska jag nog till luleå med mormor, natta och kanske mamma. sen tänkte jag jobba matte och försöka hinna baka någ...

Av amaandaaeriksson - 10 april 2012 16:50

        what dosen't kill you make's a fighter

Av amaandaaeriksson - 5 april 2012 16:38


åker snart mot bäckmark och ska fira påsk. blir nog att åka massa skoter osv! jaja, glad påsk!   ...

Av amaandaaeriksson - 4 april 2012 09:11

Ovido - Quiz & Flashcards