amandavarupptaget

Direktlänk till inlägg 16 mars 2012

sånt där roligt

Av amaandaaeriksson - 16 mars 2012 15:33
 
i framtiden vill jag:
resa till new york
kunna åka på en shopping tur och köpa exakt vad som helst,
utan att behöva tänka på ekonomin haha!

jag ser framemot:
sommaren, och skaffa en tatuering!

mina favorit grejer:
min iphone, min kamera, min lilla hannis! <3 
   

mina favorit sysselsättningar:
rita, shoppa, gorma med smink och hår, vara med vänner och pojkvännen

när jag blir stor vill jag:
sjukt svårt att veta, men jag vill jobba med något kreativt,
sen vill jag ha familj osv om typ 10 år haha.
låter helt sjukt att om 10 år är jag 27?!
och typ skaffar barn och så?! förmodligen iaf haha.

en talang jag skulle vilja ha:
jag skulle jätte gärna kunna göra extremt fina naglar och sånt.
sen skulle jag vela bli bättre på att fota. och skulle vara helt sjukt kul att kunna sjunga!
   

en superkraft jag skulle vela ha:
typ en blandning av edward och jasper i twilight,
alltså kunna läsa andras tankar och typ övertala folk typ baa av att tänka det eller nått!

skor jag skulle vilja ha:
typ ett par jeffrey campbell skor! alltså helt sjukt alltså hur snygga skor kan vara liksom.
   

tatueringar jag skulle vela ha:
jag vill ha en uggla på nyckelbenet,
typ en kvist som går utöver nyckelbenet sen sitter det en uggla på det!
jag vill också ha vingar på ryggen, riktigt stora.
skulle dock aldrig någonsin göra något så vågat, jag är en fegis haha.
vill ha en fjäder typ på revbenen också, men det gör tydligen så sjukt ont så våga nog inte
   
   
   
   
alla bilder utom det första är förstås från älskade weheartit!
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amaandaaeriksson - 11 april 2012 19:26


    ny blogg på blogg.se! klicka på bilden eller här: http://amaandaaeeriksson.blogg.se   ...

Av amaandaaeriksson - 10 april 2012 22:53


har varit med min fina vän melinda ikväll <3  vi såg bland annat desperate housewifes, det får man ju liksom inte missa!  och imrn ska jag nog till luleå med mormor, natta och kanske mamma. sen tänkte jag jobba matte och försöka hinna baka någ...

Av amaandaaeriksson - 10 april 2012 16:50

        what dosen't kill you make's a fighter

Av amaandaaeriksson - 5 april 2012 16:38


åker snart mot bäckmark och ska fira påsk. blir nog att åka massa skoter osv! jaja, glad påsk!   ...

Av amaandaaeriksson - 4 april 2012 09:11

Ovido - Quiz & Flashcards