amandavarupptaget

Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

my friday.

Av amaandaaeriksson - 17 mars 2012 01:24

   

har kollar i tatueringsböcker, gormat med kameran och letat converse på internet hela kvällen. 

har typ ingen aning om vad jag gör där på sista bilden haha?! jaja, men har kollar runt överallt efter union jack (en av  de engelska flaggorna) converse, eftersom min kusin i london inte hittat några. typ varit i panik hela kvällen. vill verkligen ha dom!!!! så sjukt snygga. någon som vet vart den finns? har typ letat ÖVERALLT!!! men kan ju liksom ha missat något? storlek 3-4 (UK) 35-36 (svenska storlekar). 


har läst massa om taueringar ikväll då, typ om hur man ska välja placering och tatuering, hur man ska sköta den efteråt osv, va olka tatueringar betyder osv! vill verkligen tatuera mig hihi, om kanske typ ett år? tar ju liksom ett tag att kolla efter tatuerare, bestämma sig säkert vilken tatuering man exakt vill ha, tjäna pengar till det osv. vill absolut inte tatuera mig bara för att tatuera mig, då blir man ju missnöjd sen typ. vill vara säker på att jag kommer vara nöjd med den tatuering jag valt och så. hihi, blev allt för seriös och tråkig där. men nu är klockan allt för mycket förmin hjärna och kropp. har ju liksom blivit lördag redan?! haha, nä men ska slå på en film. förmodligen friends with benefits som vanligt! (måste nog sett denna film 100 000 gånger liksom, känns så iaf ahaha, men blir aldrig någonsin leds!<3)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amaandaaeriksson - 11 april 2012 19:26


    ny blogg på blogg.se! klicka på bilden eller här: http://amaandaaeeriksson.blogg.se   ...

Av amaandaaeriksson - 10 april 2012 22:53


har varit med min fina vän melinda ikväll <3  vi såg bland annat desperate housewifes, det får man ju liksom inte missa!  och imrn ska jag nog till luleå med mormor, natta och kanske mamma. sen tänkte jag jobba matte och försöka hinna baka någ...

Av amaandaaeriksson - 10 april 2012 16:50

        what dosen't kill you make's a fighter

Av amaandaaeriksson - 5 april 2012 16:38


åker snart mot bäckmark och ska fira påsk. blir nog att åka massa skoter osv! jaja, glad påsk!   ...

Av amaandaaeriksson - 4 april 2012 09:11

Ovido - Quiz & Flashcards