amandavarupptaget

Alla inlägg den 3 april 2012

Av amaandaaeriksson - 3 april 2012 21:10

har fikat lite, och har bäddat ner migi sängen nu. 

ser desperate housewifes, sen ska jag sova tror jag. om jag kan det vill säga. är sjukt trött men jätte täppt i näsan, ont i huvudet och fryser haha. 

 

Av amaandaaeriksson - 3 april 2012 15:46

var på stan en snabbis idag fast än jag är sjuk och faktiskt inte sovit nästan något inatt, eftersom mamma och natta skulle hämta nå läxor åt henne sen handla.. fick med mig nå underkläder, två nattlinnen och typ två pyjamas/mysbyxor. allt för 185kr. det var rea på lindex så passade på. dock så här i efterhand var det inte speciellt smart att åka på stan haha.. känner mig ännu värre nu. men ska nog ta och vila mig lite nu! och sen kanske rita lite hihi

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards