amandavarupptaget

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av amaandaaeriksson - 5 februari 2012 21:58

     

blev riktigt nöjd med den här bilden hihi. vi ser så glada ut. ser typ ''äckta'' ut eller vad man ska säga!

   

har haft en riktisgt bra dag . kristoffer for härifrån vid 10-tiden och då gick jag och natalie ut med kameran och aina. sen när vi kom in så slängde jag på nå smink och fixade våra hår lite snabbt haha. ser dock inte så super bra ut ju, men natalie hade kul iaf och det var det som var meningen hihi!

Av amaandaaeriksson - 5 februari 2012 20:14

           

ask's gubbe/robbot! hehe så söt...:)

               

förlåt att jag inte uppdaterat, har inte haft tid/ork i helgen! senare idag kommer det nog upp lite bilder från idag. har fotat lite med lillsyrran! men nu ska jag minsan hoppat i duschen, är så sjukt trött och känner verkligen att jag måste sova tidigt idag. men pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards