amandavarupptaget

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av amaandaaeriksson - 17 februari 2012 22:38

kom hem för typ en timme sen. har varit hos madde, vi åt massa gott hihi. chips, kakor, honungsmelon och glass med varma jordgubbar. känner fortfarande att jag är mätt haha! resten av kvällen/natten(?) kommer spenderas med att kolla lite serier och sakna min fina pojkvän som är borta i voulerim och kör skoter. tror faktiskt att jag har världens bästa och finaste pojkvän. fast i och för sig.. ibland känner jag ju att han är långt ifrån det hahahah.. ;) nej men nu ska vi inte vara sånna. men ska lägga upp lite bilder från ikväll.         

hahaha, hade lite kul med kameran på bussen som ni ser. fina bilder det där måste jag säga!!! nej nu ska jag sluta vara oseriös. nej, jag ska sluta blogga. men puss hejdå nu . förlåt för  allt det oseriösa hihi pusshej.

Ovido - Quiz & Flashcards