amandavarupptaget

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av amaandaaeriksson - 11 januari 2012 19:35

nu har skolan börjat igen, känns väl sådär. nytt schema och så, det var faktiskt helt ok. ungefär lika bra som det förra. men försov mig idag, eller det beror på hur man ser det. kom i tid till skolan i alla fall. alarmet ringde 7, och jag stängde av det och somnade om, hade ont i magen och huvudet så tänkte stanna hemma. men sen kom mamma ner och väckte mig typ en halvtimme innan bussen gick, vi kom överränns om att jag skulle stanna hemma, men sen ångrade jag mig, kom på att vi har ''block'' nu, och då missar jag typ 3 engelska lektioner. eller en engelska lektion som är lika lång som 3. därför kände jag att jag behövde åka på skolan ändå. ikväll sover jag hos kristoffer. var länge sen vi såg, eller ja, om man jämnför med hur mycket vi brukar träffas. dom senaste kvällarna har mest betått av att rita en massa! sen kolla veronica mars och äta ben&jerry! hihi, man måste unna sig ibland!  fredag blir det bio med tre söta tjejer! och lördag kanske igen med kristoffer! nästa helg tar jag skoter kortet. riktigt intressant information ni får! sen nu när jag kom hem har vi måålat gips-cupcakes! faktiskt ganska kul, för dom är så söta! men nu ska jag packa och så, åker kvart över åtta med bussen..

          

ja den med brunt ser typ ut som bajs.. det var mamma som gjorde den! hon fick bland annat en kommentar - ''det ser ut som en bajs-cup-kuk''. älskar att i våran familjblandar vi ihop ord och säger fel rätt ofta, och man får skratta mycket åt vaandra haha.

   

Ovido - Quiz & Flashcards