amandavarupptaget

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av amaandaaeriksson - 22 januari 2012 20:44

funderat på en ordentlig design rätt länge, men blir ju alltid lat på en gång. men hade kanske tänkt börja idag, men vi får ju dock se hur långt jag kommer med den;) tänkte se en film samtidigt..

i helgen har jag och kristoffer gått skoterkurs.. hade bara ett fel på provet! haha, var typ rätt tråkigt att spendera helgen till det men skönt att ha det bort gjort. så när vi kom hem bjöd mormor på middag sen gjorde mamma rulltårta för att vi hade klaratprovet och det haha. gott iaf! har ju tittat igenom alla bilder jag har på skoladatorn och såg massa bilder från hårfärgen innan jag färgade rött. just nu hade jag velat färga håret. men mamma har ju förbjudit det ett tag nu sen jag reagerade sist.. jag har en hatkärlek till rött hår. jag hatar att det kostar en massa pengar att färga det hela tiden, sen hatar jag att när man blir leds är det så svårt att få bort det. men ändå så tycker jag om det och trivs med det. vaje gång jag har färgat rött, så har jag tagit bort det efter 1-3 månader. sen säger jag att jag aldrig någonsin ska färga rött igen, men hipps vipps så gör jag det igen. men det är inte lätt det är med hårfärger;) jag ska hitta en film att slå på, sen börja jobba på bloggdesignen! men först, bilder från veckan!


 





 

puss 

typ grym mat man gööör

 

vill ha tillbaka hårfärgen!:(


puss hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards