amandavarupptaget

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av amaandaaeriksson - 16 januari 2012 17:39

varit på vårdcentralen idag, drför blev det ingen skolan idag. var och kollade upp min hud igen, eftersom den inte blivit nå bättre. fortfarande lika torr och ful:( så fick två salvor med cortison i utskrivna, en för att smörja nära ögonen och en för att smörja på resten av de torra fläckarna i ansiktet, halsen och på armarna. ibland hatar jag verkligen min torra hud, så himla besvärlig med mig! har inte bloggat i helgen, har haft fullt upp.. bland annat varit på bio, varit borta på middag, städat en massa.. hållt madde sällskap när hon hade ont i halsen och planerat hur jag ska göra om i rummet. har tänkt på det jävligt länge men ibland säger till och med min mamma nej till sånt. ska iaf måla mina väggar vita, och sen en vägg svart. sen ska jag ha en stooor svart anslagstavla som jag ska ha att sätta upp bilder, texter och sånt fint på så att man inte förstör väggarna. ska köpa en ordentlig kontorsstol typ, så att man orkar sitta längre perioder vid skrivbortet och plugga/teckna och sånt istället för att flytta till sängen när man börjar få ont i ryggen. sen kanske köpa typ ett hyllsystem. kommer bli grymt fint, hoppas då bara på att mamma inte shoppar upp pengarna utan faktiskt sparar!;) sen idag har jag tänkt att börja lite på projektet som jag, mathilda och madde håller på med på entreprenörstiden. ska göra så mycket som möjligt till imrn, så vi inte behöver ha allt för mycket att göra haha. och sen måste jag göra historian tror jag, om jag får tag i grejer det vill säga!      

hade en jätte bra kväll i fredags! vi såg the girl with the dragon tatoo. tack tejer för en sjukt kul kväll!  


nu ska jag nog börja med projektet! pusshejdåå

Ovido - Quiz & Flashcards